Tunnisteet

perjantai 30. marraskuuta 2012

hei kuuraparta!

Olihan mun viellä pakko tänne tänään palata, oon niin täpinöissäni siitä että huomenna tai siis aivan pian ollaan jo joulukuussa iiiiiiiiiiikkkkk!!!! kuvitelkaa nyt niitä riemun kiljahduksia :D. Mä oon ollu niin täpinöissäni etten tiiä miten päin oisin ollu, yhessä vaiheessa suunnittelin ihan tosissani että lähen pojan kanssa pulkkamäkeen tonne myräkkään!! Mentiin sitten heittelee vähän keppiä tolle meijän lumihauvalle! saatiin siitä lumiturvasta napattua yks hyvä kuvakin.


    

on se kyllä upee toi meijän hurtta!


Huomis aamuksi mulla on kellosoimassa jo valmiiks että herätään ajoissa katsomaan tonttu toljanterin
joulukalenteria! pitää tässä viellä bongailla löytyskö meikäläiselle joku oma nettikalenteri mistä sais
sitten iltoihin jännitystä aina :)


Me sitten tänään leipastiin ne ensimmäiset joulun piparit, itse kerkisin maistaa niistä yhden kun nuo lapsukaiset oli kerenneet jo hutkasta nassuun ne! mutta kerkeehän tässä vielä monet piparit tehdä!

palaillaan joulukuussa ;D

-S-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti