Tunnisteet

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Tonttu Toljanteri päivää!

Jossain vaiheessa mulle tulee aina se sellanen fiilis ja haluan katsoa kauheesti kaikkia Joulu ohjelmia, mä oon ollut koko viikonlopun töissä ja toosi väsynyt ja sitten aamulla mulle tuli sellanen olo että paras tapa rentoutua on tietenkin katella peittojen alta Joulu ohjelmia.
Me sitten Miron kanssa päädyttiin siihen tulokseen että katotaan niiiiin monta kun jaksetaan Tonttu Toljanteria.. Porsaan ulkofilee möllöttää uunissa eli masut täyteen ruokaa ja sen jälkeen loppu ilta tonttuilua :)

 Tässä nyt kun oon ootellut ton ruuan valmistumista niin oon kuunnellut hirveesti Joulu musiikkia, ja sitten löysin youtubesta sellasen videon jossa on kaikki musiikit mitä on tässä yksin kotona- elokuvassa!!! oi oi mitkä fiilikset se sai mulle aikaan! ihan tuli lapsuus mieleen.
Harmi että Miro on viellä niin pieni eikä osaa lukea viellä että sen kanssa voisi niitä katella tai toki voi mutta... joo.

Huomasin Perjantaina pikasesti ku kävin kaupassa ja satuin kattomaan lehtihyllyyn joka tossa meijän kaupassa on aika jemmassa että jos sinne ei ihan tarkotuksella mee ettii jotain niin ei kyllä huomaa mitään mitä siellä on... mutta joka tapauksessa sinne oli tullut monta joululehteä! en viellä kyllä raaskinut jostain syystä ostaa... haluan ehkä säästää tälläset "herkut" joulukuuhun :).

                                                                -S-

1 kommentti:

  1. Mä kyllä tykkään katella Tonttu Toljanteria :D. Ehkä siksi, kun siinä on tai on ollut "tuttuja" :). Ja on se muutenkin ihan kiva ja ihan aikuisetkin voi sitä katsoa :D.

    Multa löytyy myös Tonttu Toljanterin joululevy jonka oon hankkinut joskus todella kauan aikaa sitten.

    VastaaPoista