Tunnisteet

tiistai 27. marraskuuta 2012

Kuvitella!

että kuukauden kuluttua joulu on jo ohi!! todella haikea fiilis tuli itselleni kun tänään tajusin sen, huomenna pitäisi sataa luntakin.. toivottavasti tulisi kunnolla ja jäis vihdoin maahankin jotain! ois niin ihanaa kun pääsis ostamaan pojalle uuden pulkan ja mäkeen! Ostettiin tossa Mirolle viime viikolla uudet luistemetkin, pääsis vaan viellä niitä kokeilemaan.

Meillä on jo jouluostokset aika hyvällä mallilla, ajoissa kun aloittaa niin ei tarvii sitten siinä hulinassa ressailla :D Mirolle pari isompaa lahjaa viellä sekä naapurin pikkulikalle Sofialle jotain pitäs keksiä, mä ostin sille jo dipitassujen ensimmäisen levyn, ajattelin että kerään sille ne kaikki!  ukkokulta toivoi cluedo peliä lahjaksi ja mie oon sitä koitellu bongailla kaupoista mutta en oo löytänyt :/

Mä ooon tässä jo jonki aikaa tehnyt tonne youtubeen sellasta joulu soittolistaa, siihen lisäilen sitten kaikkea mikä mulle itselleni tuo joulun mieleen, esimerkiksi vanhoja aku/mikki videoita.. niitä jouluna tuli mun lapsuudessa kateltua aika paljon.. tässä on yksi esimerkki :



Muistaakseni silloin kun olin itse pieni, niin jouluna tuli paljon enemmän lastenpiirettyjä! nyt tulee muistaakseni vain johonkin klo:12 saakka, ja iltasella samu sirkan joulutervehdys.
Kyllä harmittaa nyt kun meillä oli nuo kahden viimevuoden tonttu toljanterin joulukalenteri jaksot nauhalla dogiboksissa, vaan nytpä se sano että poks! ja sinne meni kaikki tonttu toljanterit eikä uusiakaan saa nauhalle :(.

mutta toivotaan että huomenna saadaan lunta tänne, ja oikein ihanaa päivää!

-S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti