Tunnisteet

torstai 11. lokakuuta 2012

Jouluvalojen fiilistelyä :)

Eilen käytiin mun ystävän kanssa keravan citymarketissa, ja huomasin että sinne tosiaan oli jo tulleet jouluvaloja ja muita joulukoristeita! Mulla on jo täys visio mun päässäni että millaset jouluvalot ostan mihinkin huoneeseen ja millaset valot päätyy parvekkeelle tänävuonna, viime vuonna meillä oli parvekkeella sellaset havuvalot ainoastaan... nyt aijon kaivaa havuvalot viellä tänäkin vuonna siihen parvekkeen kaiteelle notkumaan ja niiden seuraksi kattoon aijon ostaa sellaset ihanat jääpuikko valot joista oon haaveillut jo muutaman vuoden mutta en oo koskaan raaskinut mukamas niitä ostaa :D nyt oon päättänyt että tänä jouluna mulla on niihin varaa ! Miron huoneeseen kattelin sellasta tähtivalo "verhoa" se oli jotenkin aivan ihana... joka joulu Miron huoneen ikkunaan oon tehnyt silleen että sivu ja yläreunat oon kehystänyt sinisillä jouluvaloilla ja ikkunalumella tehnyt alas lunta ja laittanut sitten viellä siihen ikkunaan siluetin joka on sellanen missä joulupukki istuu reessä ja poro on sitä vetämässä, se on ollut sellanen pikkupojan jouluikkuna :) mutta tänävuonna sitten laitan ton tähtivalo verhon:)




tais olla vähän ton tyyppiset ne mutta tähtiä noissa mistä tulee valoa.













Lisäksi eilen kun töissäkahvitauolla lueskelin olikohan nyt iltalehteä niin siinä oli juttua lumen tulosta että ensiviikolla saatettaisiin jo saada lunta! Mä odotan innolla niitä hetkiä kun aamut on pimeinä ja ihmisillä valot ikkuinassa ja heräät aamupalan laittoon ihan rauhassa :) ja joulukuussa on tietenki kaikista parasta! viime joulunakin oli ihana herätä aamulla tehä aamupalat valmiiksi ja herätellä Miro sängystään ylös sitten katottiin yhessä ihan rauhassa joulukalenteria ja syötiin aamupalaa jonka jälkeen sitten töpinällä töihin.
Nyt tänävuonna saa aamusin hengähtää ihan rauhassa koska mulla on todnäkösesti niin paljon noita iltavuoroja:) mutta itselleni varasin jo aaton vapaaksi:) en varmanakaan oo töihin silloin lähössä:)

_-S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti