Tunnisteet

lauantai 3. joulukuuta 2011

itsenäisyyspäivä lähestyy.

Ensimmäinen adventti sunnuntai tuli ja meni, ja itseasiassa nyt taitaakin olla jo toinen adventti sunnuntai jos aivan tarkkoja ollaan, hirveellä tohinalla ollaan menty eteenpäin on ollut koulua ja töitä joista pitäny selvitä. Viime keskiviikkona sain Miron viimeiset joululahjatkin ostettua ihanaa että se asia on nyt takanapäin... viellä pitäs äidille,parille ystävälle sekä eläimille jotain keksiä mä oon niin huono noissa lahja asiooissa mutta enköhåän mä jotain kivaa jokaiselle löydä. Itsenäisyyspäivä on jo ovella ja mä oon koittanu miettiä pääni puhki mitähän juhla ruokaa sitä tekis, ainakin jonkun kunnon paistin vois tehdä mutta mitä sen kanssa? ei mitään ideoita kerta kaikkiaan, ja jälkkäriksi ei viitsisi tehdä sitä joka vuotista mustikka piirakkaakaan... se on jo niin nähty.. No kai sitä tässä kerkee viellä jotain keksiä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti