Tunnisteet

torstai 10. lokakuuta 2013

Syksyn fiilistelyä

Siis syksyhän on aivan ihanaa aikaa!! Mä oon tänään fiilistellyt näitä syksyn värejä, varsinkin puut on niin kauniita... en tiiä kummat on ihanamman näkösiä tälläset värikkäät syyspuut vai sellaset valkeet puut jotka lumi on peittänyt alleen!! ne on kanssa aivan mielettömän upeita :).

Äsken oltiin tossa meijän pienessä metsä/puistossa koiralle heittämässä keppiä! nappasin pari kuvaa noista ihanan värikkäistä puista!

Nää kuvat on otettu siis meidän viereisestä puisto/metsästä siinä on siis puiston vieressä pieni metsä.
Ja tässä oli joskus aikoinaan sulkkis/tennis "kenttä". Nyt siinä on hyvää tilaa juoksuttaa koiraa.


Syksy on kyllä niin kaunista!!





Meillä alkaa ensviikolla syysloma! Ja musta ois aivan ihanaa tehä nyt ensiviikolla se kauan haaveilemani Rovaniemen reissu, harmi vaan ettei mun rahatilanne taida sitä nyt sallia :/ ruska aika ois olla niin hyvä tälle reissulle mutta enköhän mä ensikuun loppuun asti jaksa odottaa!

Huomenna mun pitäs laittaa postin mukaan mun salaisen Jouluystävän paketti, toivotaan että kerkeää aikataulun mukaisesti perille asti! :)

-S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti