Tunnisteet

maanantai 7. lokakuuta 2013

Pipareita ja suklaakalentereita!

Tänään oon tehnyt hieman Joulu bongailuja!! Lindlissä käydessä löysin sieltä paljon joulu juttuja jo! Mulle tuli oikee paniikki että mä oon oikeesti myöhässä tänävuonna!!
Ensin pakaste altaasta löysin torttu-sekä piparitaikinan!! Olin jo aivan intona ja voi sitä riemua kun sitten tuli osasto jossa oli suklaakalentereita,joulupähkinöitä ja muita erillaisia suklaita ja pipareita!!!
oikeesti jouluun ei ole enään pitkä aika ja mä oon jotenkin niin myöhässä tänävuonna! Mulla ei oo minkään näkösiä suunnitelmia tänvuoden lahjoista edes Mirolle mulla ei oo mitään visioo siitä mitä mä sille ostaisin??? HELP! :D.

Tänään tai siis juuri tällähetkellä fiilistelen täällä kotona villatöppöset jalassa ja teekupposen kanssa joululauluja! veskun joululaulut on kyllä niin <3.

Luulen että tästä Joulusta on muutenkin tulossa meille vähän erillaisempi kun edelliset, jotka ollaan aina vietetty niin että mun äiti on ollut mukana.
Vaan tänään juuri Äitini oli sitä mieltä että hän ei tänävuonna tulisi meille viettämään Joulua!! Mä olin ihan että mitä ihmettä!... no katsotaan jos tuo muuttaa mieltään viellä, luotan siihen.

Mulla on myös ongelma mun salaisen jouluystävän kanssa, en oo vielläkään oikeen hänelle löytänyt mitään pakettiin sopivaan ja lähetyspäivä lähenee! Noh mulla oli muutenkin suunnitelmissa käydä mun vanhalta duunipaikalta ostamassa jotain jotenka luotan siihen että sieltä löydän tähän ensimmäiseen pakettiin jotakin sopivaa :)

-S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti