Tunnisteet

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Ensimmäisiä koristeita esille :)

Tänään kaivoin meidän Jouluisia soittorasioita esille, ihan sattumalta löysin ensin yhden ja sitten muistin että mulla on niitä useampi jossakin ja eikuin kaivamaan! yhteensä 3kpl niitä löytyi.





Tuo missä on noi lumiukot on mulle kaikkein rakkain näistä, ostin sen joskus muutama vuosi sitten
mun vanhalta työpaikalta. Silloin kun se kaivettiin laatikosta esiin niin olin jo ihan että vauuuu ihana ihana ihana! :D Silloin en viellä ostanu sitä mutta seuraavana aamuna mulla oli aamuvuoro ja muistan kuinka toi huuteli mulle vitriinistä jossa se oli ja lopultahan mä sen hain sieltä ja vein kotiin. Tosta Joulupukista sekä tosta toisesta missä on toi lumiukko ja nalle niin mulla ei oo mitään muistikuvaa että kuinka ne on tänne meille tiensä löytäneet. Kaikki noi soittaa samaa kappaletta.. "taas toivotus hyvän joulun taas toivotus hyvän joulun...." Muistan että silloin kun olin lapsi meillä oli kotona silloin sellanen jossa joulupukki ratsasti porolla ja sen ku veti käyntiin niin se keinui ja siitä kuulu muutamakin eri kappale ainakin petteri punakuono. 
Noh joka tapauksessa 2 näistä laitettiin tänään esille, lumiukot keittiön hyllylle ja Miro halusi Joulupukin omaan huoneeseensa... ehkä tuo kolmaskin viellä löytää paikkansa jostakin :)


Siellä ne nyt on ja pysyy, ainakin Jouluun saakka ;)


Sitten toinen juttu, kävin tänään yhdessä kaupassa ja sekosin siellä aivan täysin kun bongasin kuvakalentereita!! Siis mulla oli viime vuonna mun edelliseltä työpaikalta ostettu kuva kalenteri, ja muistan että silloin ei oikein muualta löytynyt niitä, monet asiakkaatkin sanoivat tätä aivan samaa! mutta nyt oli tullu hirveeesti kuva kalentereita! Sellaisen siis ostan itselleni mutta en ihan viellä jos vaan maltan olla ostamatta ja avaamatta jokaista luukkua :)

Muistan mun omasta lapsuudesta vahvasti yhden suklaakalenteri muiston ja kuvakalenteri muiston, oon ollut varmaan joku suunnilleen 4-vuotta, ja mulla oli sellanen Mikki hiiri Joulukalenteri jossa oli sellanen naru kun siitä veti niin se Mikki heilutti käsiä ja jalkoja ja mitä lie :D ja sitten mun suklaakalenteriin liittyvä muistoon tietenkin liittyy se että minä ahmatti olin syöny kaikista luukuista suklaata ja koitin valehdella mun äidille että nukke oli nämä suklaat syönyt, nooo seuraavan päivänä sain uuuden kalenterin ja olin tyytyväinen ja luulin viellä pitkään että mun äitini oli oikeesti uskonut sen että se nukke olisi syönyt ne suklaat :D:D hahhah.

                                                         -S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti