Tunnisteet

torstai 24. lokakuuta 2013

2kk!

Jouluun aikaa 2kk! taas voi miettiä vaan että miten nopeesti tää aika vaan menee!?!
uskomatonta niin lähellä mutta toisaalta taas niin kaukana.
Meille iski oikeen kunnon syyslenssu Miron kanssa :I Mirolla oli tänään hieman lämpöä ja ihan räkäsiä molemmat, hyvä syy oli aamulla keittää kuumaa kaakaoo aamupalalla ja sitä nautiskeltiin aamupiirettyjen parissa.. vielläkun ois saanu siihen telkkariin Joulukalenteri jaksot pyörimään niin voi etttä!

Viime viikonloppuna mulla oli vaatehuoneen siivousprojekti, kaikki jouluromppeet siivosit ja raaskin sieltä jopa tavaraa heittää pois.. ihmeiden aika ei siis ole ohi, yleensä en oo suostunu mistään koristeista tms. luopumaan koska ne on mun sellasia aarteita! Mutta nyt aattelin että pakko tehä tilaa uusillekkin ja siellä oli oikeestikkin niin paljon sellasta mitkä eivät juurikaan koskaan (en muista itse edes koska viimeksi) ole olleeet esillä joten sellasista sitten suostuin karsimaan pois.
Jouluvalot tosin oli mulle se tiukkapaikka, kahet pakolliset oli pakko heittää pois siitä syystä että olivat rikkinäisiä :( Mutta jäi mulle viellä monet toimivat valot sekä löysin yhdet aivan käyttämättömätkin! :D

Siinä oli mun löytöjen löytö! ja muuntajassakin paikat kahille valoille <3

Siinä muutamat jotka jäi jäljelle, nuo tollaset "kukkasten" näköset on sellaset ihanat missä on erivärisiä valoja, mulla oli joka Joulu tollaset kun olin pieni niin mun huoneen ikkunassa :)


Ja meidän rakas lumiukko siellä vilkuttelee, löysin tämän ihanan toissavuonna kirpparilta!

Ja siellä on ylähyllylle pakattu Joulu :D kaks isoa pahvilaatikkoa ja yksi vähän pienempi, eiköhän sieltä taas koristukset löydä tällekkin vuodelle...

Tuolta yheltä hyllyltä pilkistää meidän Joulupukin asukin, siitä mulle tulikin mieleen että toi meijän Miro taitaa olla jonkilaista tonttujen sukua, se on pienestä asti tykänny noista hiippalakeista.... Tämän hetkinen pipokin mikä sillä on niin on sellanen hiippalakki mallinen lakki, ja se on sille niin rakas ja pienempänä se halusi aina lähteä Jouluhattu päässä joka paikkaan, se oli tärkee sille :D
Pikku herra hiippalakissaan!




Tää kuva on yheltä kauppareissulta, jolle sen piti saada tää tonttulakki päähänsä mukaan :D



ihania muistoja :) Ihanaa Joulun odotusta, taas ollaan kuukautta lähempänä!-S-

2 kommenttia:

  1. Mullakin oli viime viikonlopun projektina vaatehuoneen siivous :D nyt voin hakia varastosta joulukoristeet oottelemaan sinne hyllyille :) ps. sinulle on jouluinen haaste blogissani: http://suklaamonsterinseikkailut.blogspot.fi/2013/10/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuo vaatehuoneen siivominen on aina oma projektinsa, tuntuu aina että sinne tulee varastoiduttua kaikki ylimääräinen roina :D meillä ainakin näin. Kiitos haasteestasi :)

      Poista