Tunnisteet

tiistai 10. syyskuuta 2013

Salainen Jouluystävä!

Menin ja ilmoitin itseni tuohon Joulureen pitämään salaiseen jouluystävään, tämä on mulle itelleni ensimmäinen kerta kun osallistun mihinkään tälläiseen.
Mua vähän jännittää että minkähänlaisen salaisenystävän sitten saan, niitä ei nimittäin ole viellä ilmoitettu :)
Tiedän kyllä tasantarkkaan mistä lähden omalle jouluystävälleni niitä lahjoja sitten etsimään, nimittäin mun entinen työpaikka on oikea aarreaitta tähän tarkoitukseen ja varsinkin Joulun aikaan sieltä löytyy kaikkea aivan ihanaa! Mirkunkirja 

Eilen mentiin mun yhden ystävän kanssa hänen pikku-siskonsa luokse repimään tapetteja seinistä, mentiin kävellen sellaisella yhdellä kadulla jonka mollemmin puolin on paljon koivuja, ja kun tuuli niin kovasti ja lehdet irtosivat puista näytti se aivan siltä kun oisi lunta satanut, koitin kuvaa saada napattua mutta eihän siitä mitään tullut :(.

Mä oon viettänyt mun vapaa iltaani lukemalla muiden joulublogeja ja löysin yhden uuden hyvän blogin jonka sivuilta sitten bongasin muutaman muunkin ihana joulublogin! kiitos siis kuuluu Joulunajan taikaa blogille .


         -S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti