Tunnisteet

lauantai 24. elokuuta 2013

Syksy saapuu!

Ja talvi lähenee eli joulu myös! Mun oli tarkotus tehä ensimmäinen postaus vasta sitten kun on tasan 100 yötä jouluun.. olen siis 22 päivää liika ajoissa ;) en vaan malttanut pysyä poissa täältä.

Ympärillä koko ajan niin ihania Joulu juttuja, esimerkiksi mun facebook täyttyy koko ajan kaiken maailman Joulu höpinöistä, siitä syystä että menin ja liityin sellaseen ryhmään kun "IHANA JOULU" .
Eilen tein aivan ihanan löydön Anttilasta, löysin sellasen tosi ihanan mariskooli tyyppisen astian joulukonvehteille! Se on iso ja lasin värinen eli läpikuultava ja tosi nätti sellanen koristus reunoissa, aivan täydellinen tähän tarkoitukseen ja hinta vain 5e!!

Eilen myös facebookkini uutisiin ilmeistyi erään ihmisen päivitys tuonne  ihana joulu-ryhmän sivuille, joka sai mun pääni taas täyteen joulu jutskuja ja se päivitys meni näi :

"Miten aloitat joulun odotuksen. Aloitatko jo syksyllä säilömällä.. joulua varten.. Jos ajattelit antaa pehmeän paketin lahjaksi.. antaa jotain ihanaa, minkä olet itse tehnyt.. on nyt aloitettava.. Kudot.. virkkaat.. askartelet.. onhan hyvä aloittaa ajoissa. Pikku hiljaa valmistelu.. yksi asia kerrallaan, vaikka vain suunnitella minkä laisen jouluni on tänä vuonna.. Sanotaanhan, että suunniteltu, on puoliksi tehty.. Tuntuu, että aika juoksee edellä. eikä aina itse pysy perässä. Näin se on, syyskuu.. lokakuu.. marraskuu.. Joulun odotus."

Ja ensimmäinen ajatus mikä mulla tuli kun olin tämän lukenut oli se "että minkähän väriset kuusen koristeet tulis tänä vuonna joulukuuseen". Mä oon miettinyt sitä tässä nyt tämän ja eilisen päivän ja musta ois kaikki kivoin kultasta ja liilaa saada meidän kuuseen.
Mutta kerkiihän sitä tässä miettimään viellä monet kerrat.

Mä oon jo vuosia haaveillut siitä että pääsisin käymään Joulupukin pajakylässä, ja tänävuonna se haave taitaa toteutua vihdoin. Me ollaan mun yhden parhaimman ystävän kanssa suunniteltu tässä muutamia viikkoja jo että lähetään tekemään marraskuun loppu puollella tää rovaniemen reissu!! Lapset nauttii ja pari jouluun hurahtunutta mammaa nauttisi myöskin! Mutta tästä teen tarkemmin sitten oman postauksen kun suunnitelmat lyöty kunnolla lukkoon ja ajankohta selvillä.

-S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti