Tunnisteet

torstai 20. joulukuuta 2012

20!

20päivä joulukuutua, monet povaa jo maailman loppuakin  huomiseksi, mutta eihän se voi tulla ennen joulua!.
Me käydään tänään valkkaamassa kinkku ja joulukuusi haetaan myös.. toi mun ukko jo peloteli että hakee meille bauhausista vaaleanpunasen kuusen, mää sille sitte ärähdin että jos sen tuo ni saa viettää joulunsa kuusensa kanssa pihalla tähän taloon tuodaan vaan ja ainoastaa vihreitä kuusia! Tänään pitäs alottaa pipartaikinan teki, niin pääsee huomenna sitten pipareita kyhäämään! on tää ihanaa kyllä kun ei oo minkään näköstä joulustressiä ensimmäistä kertaan sitten pikkutytön, edelliset joulutkun on mennyt työn ja joulun valmisteluiden kanssa tasapainoillessa, nyt on saanut rauhassa valmistautua joulun viettoon! ihanaa <3
  piparitaikina ohje tässä, siis millä itse aijon noi piparit leipoa :)

no tuollahan tuo meidän veskissä verkossa nyt sulaa kuusi siis, ihan sain vihreän ja aidon kuusen! kivaa!
oltiin kaverin jouluturrea kattomassa kun soitti että kuusi on kotiin kannettuna! minähän kiiruhdin kelpuuttamaan sen, huomenna sitten koristellaan jee!. Oon just sopivasti ostanut uuden kuusen pallot (punasia) sekä valkosen latvatähden ja huomenna käyn hakemassa kuusen viellä valkosia girlandereita.

Mulla tulo myös tässä aivan yllätten mieleen sellanen juttu että en oo glögiä juonut viellä tänäjoulunu yhenkään yhtä kuppia :O, voiko olla mahollista tämä!?! mä oon säästelly ja säästelly ja nyt oon unohtanut koko glögin, ennen itsenäisyyspäivääkin kun leivottiin joulun ensipiparit en raaskinut glögiä ostaa koska halusin niin kovasti säästää sen myöhemmäksi ja nyt on jo 20päivä ja minä en oo juonut kupin kuppia! noh se asia tulee korjattua ja hyvin äkkiä.
-S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti