Tunnisteet

maanantai 25. marraskuuta 2013

uusi salainen Jouluystävä!

Mulla kävi nyt niin ikävästi ton mun salaisen Jouluystävän kanssa että hän päätti jättäytyä pois tästä koko hommasta, aluksi mua harmitti se todella mutta parin päivän jälkeen kun mulle ilmoitettiin kuka on mun uusi salainen Jouluystäväni, en voinut kun nauraa koska niin koomista se jotenkin mun mielestä oli. Tämä mun uusi Jouluystäväni on nimittäin sellanen kenen blogia olen ruvennut seuraamaan nytten tämän salaisen Jouluystävä jutun aikana ja se on oikeastaan ainoa blogi jota seuraan säännöllisesti!! aivan uskomaton tuuri siis kävi! vaikka olisi toki ollut kiva lähettää samalle henkilölle kaikki paketit! Mutta sitten tämän mun uuden salaisen ystäväni kanssa mulla on tosi paljon yhteistä ja tiedän tarkalleen mitä laitan seuraavaan salaisen ystävän pakettiin!

                                                              -S-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti