Tunnisteet

tiistai 12. marraskuuta 2013

Salainen Jouluystävä part.2

Elikkä hetki lähenee ja paketin pitäisi olla viikonkuluessa perillä, itse koitan saada sen jo tänään postitettua. Nyt muistan kortin laittaa myös, en tajuu miten olin niin torvi sen edellisen paketin kanssa että unohdin sen!!!
Edellinen paketti ei ollut mitenkään erikoinen koska en halunnut niin aikasin viellä mitään hirveen Joulusta laittaa jotenka se oli aika vaikee siinä suhteessa, mutta tähän pakettiin tulee sitten mukaan jo ripaus Joulua, mulla on muutama idea jo tähän pakettiin mutta voi olla että kohta kun lähen metsästämään näitä juttuja mun vanhalta työpaikalta niin sinne on tullut jotain paljon parempaa ja sopivampaa tälle mun Jouluystävälleni :)

Viime viikolla käväsin kirpparilla ja löysin sieltä vanhoja Joululehtiä 1.50 joku raaskinut myydä.. mä oon kyllä ite sellanen Joulu hamstraaja että en varmaan ikinä raaskis luopua mistään ;D.

Lisäksi löysin meidän lähikaupasta tällästä Glögiä, musta tää on tosi hyvä lahjaidea esim itse aijon antaa tätä meijän Miron
esikoulu opettajille Jouluna :) Tää oli jonkun 5e ja tossa on siis litran verran valmista glögiä.

Maanantaina oli yöllä ollut pakkasta, ja auton ikkunassa oli kivat huurteet!! ensin mun mielestä ne oli ihan kun sulkia mutta sitten kun katoin vähän tarkemmin niiin....

nehän on ilmiselviä Joulukuusia!!!! huikeet!

                                                                       -S-

1 kommentti:

  1. Kyselit blogissani ohjetta kirja kuusen tekoon: http://lunakuunjoulu.blogspot.fi/2012/11/joulupuu-on-rakennettu.html?m=0

    Blogissani on ohje siihen. On oikeasti todella helppo! Kirjan pitää vain olla sopivasti vanha jotta sivut on helppo taitella :)

    VastaaPoista